Chaiwalla & Co @ The Curve

Selalu nampak orang JB raves pasal Chaiwalla & Co. dan akhirnya dapat gak aku merasa air tangan Chaiwalla ni tanpa perlu turun ke JB. Theyols baru bukak kat area Curve! Antara Tesco & Curve...akan ternampak cafe jenis kontena ni haa....

Sebenarnya yang pergi riki tempat ni ialah Mr Z. Dia on the way nak membeli kat Starbucks pastu dia detour kat sini lak! Dia call aku then tanya nak air apa...
Aku main order je la Coffee Double Choc with Coffee Jelly. Mr Z lak Passion Tea with Pearls. Minuman budak pun ado yaaa...Aaira lak Strawberry Yoghurt with Pearls gak. Sweetness bole adjust nak 100% or 50% or takmo langsung..ade ke? ahahha..


Budak kicik posing sopan.




Gitulah keadaan setting cafe ni. Al fresco. 



Verdict? 
Macam Chatime jee!
Tapi definitely lagi murah dari kopi-kopi atasan
Cuma dengan harga yang murah, you cannot expect it to taste like kopi atasan lah.
Atau, adakah aku salah order huhuh.
Takpe next time aku sendiri pergi sana dan tengok menu nya!
Maybe nak try Original Thai Milk Tea sebab teringat kat Satun aku minum milk tea nya ialah amat Inzalism sekali...