Coffea Coffee @ Sunway Pyramid

Ternampak kafe kopi ni semasa berjalan-jalan kat Sunway Pyramid dan perasaan ingin tahu yang tinggi menyebabkan aku singgah sebentar. *lelah bershopping sebenarnya!

Coffea Coffee ada outlet di Bangsar, SS15 Subang, Sunway Pyramid & The Curve. Aku tengok kopi dia pelbagai..biji kopi dari negara eksotik uols...
Tapi tak try benda-benda  macam tu..

Aku order yang common je... Flat White.. Hehe.

Mr Q & Mr Z pakai spek yang samaaa?? Rugi lak tak pose minum kopi kannn!


Setting di kafe



Tekak terasa latino harini? Apakata coba kopi dari El Savador...


 Salted Caramel Cheese Cake - Yummeh!

 
Verdict?
Peanut Butter Coffee - OHSEM
Salted Caramel Cheesecake - Yummeh!
Flat white - Flat FAIL

Asal kopi aku order jee...mesti tak sedap! Lenkali nak order kopi yang pepelik since yang common tak memberangsangkan..    Mungkin Kopi dari Honduras patut dicobaaa..


 Bil. Kopi Mr Z bayar. Kek aku bayar. Adil tak?