Salam 1Malaysia

Ehems

*ketuk ketuk mic*


Semekom warga alam maya.
Selamat Hari Malaysia....~

Mesti korang ada yang fly time time cenni kan...
Kalau ikutkan plan, sepatutnya aku ada mega trip la time-time cenni tapi takpa lah..
Takde rejeki ku kali ni.
Hari ni berhabis untuk research trip bulan depan dan bulan Nov.






Perkara yang aku belajar pasal Kuwait:


1. Nama ibukota nya emangnya Kuwait City. Simple gils

2. Kuwait bukan sebahagian dari UAE. It is in own nation

3. RM 14 bersamaan dengan 1 Kuwaiti Dinar *nanges bucu laptop

4. Hotel di saat aku nak travel tu memang ribu riban weh

5. Jadi, kami bercadang nak sewa apartment so kos dikongsi reramai

6. Akan tetapi, is it wise to cohabitant di negara arab?

7. Buat research gak law kat sana, basically dia tak kisah foreigner dan cohabitant unless ada yang file complaint and leads to other illegal cases contoh consensus sex, drug possession dan kes-kes lain lar.

Kat opis, ada sorang mamat Iran duduk blakang aku. Macam biasa aku mengambil kesempatan bertanyakan hal ni kat dia.

Dia: how many are you ? 
Aku: five --- three guys two gals
Dia: it depends. If get caught they see number of beds. If bed is three and you guys five person they might think you sleeping together. If bed is five, you are ok.
Aku: huh?! Dia tgk bilangan katil? *bekata dlm hati sambil garuk limpa* 

So tadi aku research, very important to prove if there was consensus sex for one to be convicted. 

Important proof katenye! Patutla mamat iran tu dok kata psl bilangan katil

Tapikan. Kalo nafsu dah kemaruk sangat, bed or no bed acara tetap berlangsung. No? 
Okayy topik 33-sx. 

Seterusnya!

8. Wuaargghh ~!!

9. Kiteorang cuma nak jimat duit je ya habibi *lap ayermata dengan tudung nilopah

10. So aku stressed dan bina list lagu kat Spotify. Memang dah lama niat nak buat playlist sesaje sebagai halwa telinga bila travel nanti


Playlist ada dah kat kiri tab kot la buhsan tunggu flight delay leh la layankan. Lapan jam pertama memang lagu rock sesajer jadi sila shuffle to get a good mix. Semua lelagu adalah curated dengan teliti so memang sangat dekat dengan jiwa lah. Semua nostalgia, memori, ingatan tulus ikhlas semua kuar macam wayang depan mata

Kalau kita sama taste, memang risiko ditanggung sendiri ye sebab bakal keparahan jiwa sangat!!

Hihi.
Korang buat apa arini. Research ke rally ?  :X


xoxo,
Nanatron