Adakah Anda Redha Jika Suami Mahu Ke Phuket?



Ya ladies and gentlemen.

Our conversation goes like this..
Aku: Yang, I nak pergi backpacking ke Krabi tau Januari tahun depan dengan bebudak Puteri
Dia: Eh you tak bagitau I pun?
Aku: Eh ni I tengah bagitau le ni ..meehehehe~
Dia: Bila...berapa hari?
Aku: Datenya tak ingat la...before bday aaira la..dalam 3-4 hari kot
Dia: Januari ehh? hmm
Aku: Iyaaa~
Dia: Kalau camtu I nak pergi Phuket la dengan kawan-kawan i..
Aku: TAK BOLEH!
Dia: KENAPA?
Aku: Phuket banyak Pooky
Dia: *tergelak
Aku: You boleh pergi tempat lain selain Phuket oke..like..emm..Bangkok ke..
Dia: Bangkok lagi banyak Pooky..~
Aku: Huhh ~~!

Aku: You nak pergi dengan sapa?
Dia: NJ, KH, ER, JR
Aku: Hamboi!~ The Wolf Pack la ni?
Jangan buat benda bukan-bukan suda. 
Karang jadi macam cite Hangover. 
Eehehehe
Dia: Takkan laaa I nak buat benda bukan-bukan..


Actuallynya dia tak pernah lepas bertravel dengan kenkawan.
Bukan aku tak kasi.
Aku kasi.
Cuma risau dengan keterujaan first timer ni kheenn..

mmmm~

sempat aku cakap " you buat la benda bukan-bukan, pooky kat Phuket kekadang bukan real pun. tempat gay & nyah"

Hihi saje nak takutkan dia.
Berjaya ke momokan aku tu? :P

So, uols redha tak kalau bf/suami nak pergi Phuket with the boys?