PMS DAN MAHU MAKAN COKOLAT? IKUT SAIAAAA ~


Pitamlah tajuuuuuk. Sangat merumuskan keseluruhan motip aku makan ke sini. Tapi takkan karangan pendek je kan so mari kakak pimpin tangan chuolls umpamanya kita berjalan jalan di Curve...

Bayangkan eh...

*poof*

Pada suatu hari PMS yang teruk, aku berjalan jalan area Curve dan rasa pusing kepala dek kerana kurang gula dalam darah seharian tak makan/minum benda bergula jadi aku serta merta mengidam cokolat yang cayaqqq di mulot tapi setahu aku Chocolate Restoren yang kat bawah tu dah tutup diganti dengan Johnny Rockets. 

Omaigotss. Manalah makjem nak melampiaskan napsu cokolat ni haaa....

Mr Z cadangkan Paddington House of Pancakes.
Kita okeh sajork. Tak penah makan situ walau dah beribu kali pegi Curve ni.


Jemput lihat menu.







Order la chuoollls
Kita banjer k ? *terkeluar duit kat skrin korang


Kopi adalah harus

Aku order Dollar Pancakes yang ada Chocolate Fondue, Ice Cream dan Fresh Cut Fruits. Yummeh sekali sangat sesuai dengan selera orang PMS. Ya Allah tatkala mengingatkannya pun aku dah terliyooqqq. Everything about this food is PERFECT. No words to describe. Absolute heaven. Terus kakak tak pusing kepala. Gula dalam darah di takat mencukupi usai habis makan benda ni. 



 Ni Mr Z punya, nama apa pun tak ingat. Tapi macam rugi la sebab sikit je condiments dia...

Ni dari Kids Menu

Kita love love love sangat food kat Paddington House of Pancakes ni. Sangat sedap. Rasa nya lain kali nak try foodnya yang lain. Nampak macam menu breakfast dia sangat meriah, harusss onesweetday mencoba nya !


xoxo olls ~