Kau Ghase ?!

Pejam celik pejam celik aku pun tak perasan yang trip ke HK ialah minggu depan jee ni! Banyak sangat benda yang jadi minggu ni antaranya aku dah benti keja from a shithole (woohooo !! ) , since benti keja ko ghase aku bleh rilex-rilex ? Non HADO yaaa...hakak terus buat home chores yang tertunggak lagi bertingkek seperti....emm Gunung Everest of baju bajan yang perlu dilipat, Gunung Kinabalu of bajubusuk yang perlu dibasuh, vakum memvakum rumah, merotan tilam dan kusyen-kusyen sampai melecet jari jemari mulus aku ni. Berplaster-plaster jejariku harini tau ! Menambah lagi kekusutan fikiran ialah si budak kicik ada batuk-batuk, doc mengkonfemkan that she needs asthma puff ! nasib lah anak ni dah ada insurance body. ihiks. tapi kena menjaga dia dengan betul dengan ubatan yang sempurna dosnya supaya lekas sembuh !! mama takmo tengok dak ni dependant on a blardy puff !! thennn menambah kekusutan lagi ialah HK itinerary dan segala info nya aku belum gali dalam lagi..dari point A ke point B ... whats in points A, whats to look for point B...belum lagi abjad-abjad yang lain. Belum lagi masuk bab budget dan acara packing yang memang hakak sukerrr sangat *koghase?


Harini sempat tengok ramalan cuaca HK sebab nak planning nak bawak baju jenis apa.

Kau tengok nih !!





Ketiga-tiga sumber yang berlainan menunjukkan cuaca yang sedu sedan ! Padahal aku baca time bulan May ialah hot & humid. Aku dah nak packing baju crop top dan shkirt pendek tau! hee. Gini gaye kene packing outfit Mary Poppins. *koghase?


Aaaanyways, perkembangan terbaru..uolss hakak excited sikit.
Meh sini nak bisik..

Hakak macam nampak percikan cahaya harapan kat trip Nagoya tu tau
Tapi apa-apa pun hakak nak buat cool jeee...sebab kalau cahaya padam takde la aku meroyan sangat.
#koghase??~~!!!



 Makhluk terhensem tahun 90-an. 



Harap dapat jumpa iras-iras Yutaka Takenouchi. Ihiks !

Okay lah ! Nak sambung diggin'