Moralnya Jangan Beli Ukelele Bali

Ukelele merah ialah hasil tangkapan dari Bali. Ukelele disebelahnya hadiah Anniversay dari Mr Z *terkojut ok!!

HELLO? u ni dah kenapa bagi i ukelele lagi? Kan ke bagus bagi i boots doc marten jee terus...

Suruh aku berusaha sendiri letteww..~
*bimbit ukelele siapsedia busking kat klcc

Strum sikit...
Ukelele Bali tu sound tak rangup ah..
Kayu yang digunakan pun kayu apentah..besor lak tu..
Ni lah akibat impulse buying.
*baling dalam semak
Ukelele mahal jugak yang ranguuup..

Yang sebenornya Mr Z tengok aku gigih self taught guna Ukelele Bali tapi sound uke tu tak best sangat..
Maka dibelinya ukelele lain..
Ingat aku nak jadi profesional ukelele player ke apentah..
Aku redhO jee dengan uke Bali yang tak sedap tu.
Tapi kalau orang dah memberi..
Kita dedicate lah satu lagu untuk dia.. hee

Readyyy!! 1,2,3..

Seratus percent cintakuuuu
Hey hey hey hanya untukmu
Jujur ku akui kamu yang paling okey *kenyit mata
Cintaku seratus percent..ihhhhhh!!


*disirami duit limasen dari rombongan sekolah..
Hampeh.
Perluke aku gelek macam Mas Idayu untuk cukupkan fund boots doc marten nih...  :-/