Howling For You, Awwwooooo~


Buku-buku travel novels + pocket guides

Dengan memetik lagu The Black Keys itu tadi, secara rasminya aku dah memborong dua kotak buku kat Big Bad Wolf. Lepas kerja tempohari aku lepak tunggu Mr.Z abes kerja pastu terus ke Mines. Time tu dah pukul 12 malam. Ingat nak sambar kecil kecilan jee. Rupanya berakhir dengan koyak besaaaaar di poket. Sumpah tak pegi lagi dua tahun!! Habeskan buku-buku ni duluk!



Culture Shock Series - gambar adalah tangkapan handphone maka hodoh jadiknya!


Buku lain-lain


Idola aku! Memang teringin nak tengok dia time memuda and memang he was perfectly like I had visioned - mamat rock & roll yang badass pandai angkat senduk dapor. Memanglah teruja diri ini kalau nampak mamat ghopa rock yang pandai masak!



Sempat rembat this tin signage made from US yaaww! Buy 5 free 1. Satu harga RM34.90. Terujaaaa sebab aku memang suka la benda macam ni. Nak hias kat dapor bila masuk rumah baru kelak. Tema vintage modern + rock sangat sesuai lah letak tin signs ni...

Balik rumah pukul 4 pagi. Pergi keje pukul 9 pagi. Padahal masuk keje kene pukul 9. Suka hati aku je kan?